2014 Már 10, Kategória: Internet, 2 575 Megtekintés
A keresőoptimalizálás 2014-ben
Természetesen az átlag weboldal tulajdonostól nem várhatjuk el, hogy teljes mértékben naprakész legyen a keresők algoritmusainak változásaival, azonban ma már eljutott olyan szintre a témakör, ami megköveteli, hogy mindenki valamilyen szinten járatos legyen a keresőoptimalizálás világában. Mivel még ma is érkeznek olyan megkeresések, amelyek elsősorban arra vonatkoznak, hogy hogyan lehet a kereső élére kerülni minél rövidebb idő alatt, épp ezért a SEO alakulásáról mindenképp szükséges beszélni.
Tudvalevő, hogy a kereső több mint kétszáz paraméter alapján rangsorolja a weboldalakat, ehhez még hozzászámolhatjuk az olyan speciális algoritmusokat, mint a Pingvin vagy a Panda, amit a Google a „spam” jelzővel illetett weboldalak tisztogatása miatt keltett életre. A két algoritmus és ezek többszörös frissítései alaposan átrendezték a web világát, és meglehetősen kétesélyessé tették a SERP-ben a helyezéseket. Amíg 3-4 évvel ezelőtt a kulcsszó egyezéses linképítés hozott sikert, és ezen túl igazából komolyabb keresőoptimalizálásra nem is volt szükség, 2014-ben már sokkal összetettebb és kiélezettebb a helyzet.
A keresőoptimalizálás nagy szeletét kitevő linkszerzés során sokkal nagyobb hangsúlyt kap a mennyiség helyett a minőség és érték, valamint az eddig gondozatlan, évekig frissítés nélkül maradt weboldalak szöveges tartalmára sokkal nagyobb figyelmet kell szentelni. A folyamatos tartalom építés, a megfelelően tervezett és ütemezett linképítés sarkalatos pontja 2014-ben a sikeres keresőoptimalizálásnak.
A keresőoptimalizálás mellett teljes mértékben megfér – sőt, akár a siker egyik pillére is lehet – az Adwords, és egyéb online marketinghez köthető lehetőségek és megoldások (banner kihelyezés, brand építés). Természetesen ezek alkalmazásánál is meg kell találni az arany középutat.
Posting your comment...
Szólj hozzá