2014 jan 24, Kategória: Egészség, 2 143 Megtekintés

Futást segítő eszközök összehasonlítása – melyik mire jó?


Futást segítő eszközök összehasonlítása – melyik mire jó?

Fogyni szeretne, hogy nyárra valóban csúcsformába kerüljön? Esetleg izmait szeretné tónusosabbá tenni, és az sem elhanyagolható szempont az Ön számára, hogy állóképessége is kifogástalan legyen? Ha nincs ideje arra, hogy konditerembe járjon, vagy rossz időben is szívesen választaná a futást, akkor egy minőségi futópad beszerzése remek döntés lehet az Ön részéről. Ma már minden extrával ellátott készülékek megvásárolhatóak, és gyakorlatilag csak pénztárca függvénye, hogy milyen típus mellett teszi le voksát. Egy ilyen futógép, és a rajta végzett testmozgás nem csak az egész testet dolgoztatja át, de gondoskodik arról is, hogy otthona kényelmében végezhessen olyan edzést, amely hozzájárul majd fittségéhez és vonzó megjelenéséhez.

Mindegy, melyik típust választjuk, az biztos, hogy a keringési rendszerre, a szív munkájára pozitív hatást érhetünk el a futópad használatával, hogy a zsírégetésről, és az izomtömeg növekedéséről már ne is beszéljünk. Ahhoz, hogy tisztában lehessünk azzal, milyen pulzusszámon dolgozik szívünk, beszerezhetünk pulzusszámlálót, így figyelemmel követhetjük, hogy például egy intervall edzés során hogyan változik a teljesítőképesség és a megterhelés. Ezt az edzés formát egyébként mindenkinek javasoljuk, hiszen a rövid, felpörgető szakaszok sokkolják az izmokat, a pulzust nagyon feltornázzák, ezzel növelve a zsírégetést, valamint a teljesítőképességet. Természetesen mindig edzettségi foknak megfelelően kell, hogy történjen a mozgás, ha tehát évek óta nem fordítottunk hangsúlyt a testmozgásra, akkor ne azonnal emelkedőn történő sprinteléssel kezdjük!

Még több futópad itt található, az árak általában a zajszint, a képernyő megléte, a futófelület hossza és szélessége, a motor kapacitása, vagy például az emelkedő állíthatósága szerint alakulnak. Többé tehát nincs kifogás a futást elkerülvén, hiszen akár otthona falai között is hódolhat e sportágnak, ám a jó futócipőről semmiképpen ne feledkezzen meg ekkor sem, többek között térdei védelmének érdekében. Az egész testet hatékonyan átmozgató mozgásformára szánjon minden nap időt, kezdetben néhány kilométerrel induljon, s néhány hónap alatt elérhet arra a szintre, amikor már a 8-10 kilométer megtétele sem jelent majd problémát.


Posting your comment...

Szólj hozzá


E-mail értesítés, ha válasz érkezik

http://www.eu2004.hu/wp-content/themes/press