2013 jún 08, Kategória: Konyha, 1 368 Megtekintés

Diétás ételek vacsorára – fogyás koplalás nélkül


Diétás ételek vacsorára – fogyás koplalás nélkül

Szeretne lefaragni kilóiból, és még a nyaralás előtt csúcsformába lendülni? Sokan tudjuk, hogy fogyni kellene, ám az egész napos rohanás után elfogyasztott laktató, kalóriában gazdag vacsorák semmiképpen nem kedveznek a diétának. De mit tehetünk akkor, ha farkaséhesen érünk haza, és képtelenek vagyunk üres gyomorral elaludni? Az egészséges fogyás nem lehetséges úgy, ha megtagadja szervezetétől azokat a tápanyagokat, amelyekre szükséges van, mégis érdemes odafigyelnie arra, mikor, mit fogyaszt.

A diétás ételek vacsorára nyugodt szívvel fogyaszthatóak, és az összetétel, valamint az elkészítési mód okos megválasztásával attól sem kell tartani, hogy reggel újra riadtan áll majd a mérlegre.

De melyek azok a diétás ételek vacsorára, melyek laktatóak, de ugyanakkora nem is számítanak kalóriabombának? Bátran fogyaszthat salátákat grillezett, sült húsokkal, melyek rendkívül változatos formában elkészíthetőek, és nem csak látványra, de ízre is garantáltan elnyerik majd tetszését. A könnyű zöldséglevesek, vagy a joghurtok, a kefír hasonlóképpen ízletesek, a gyümölcssalátákkal viszont érdemes óvatosan bánni, fogyasztásuk este nem feltétlenül egészséges.

Érdemes odafigyelnie arra, hogy a nap végén, elalvás előtt néhány órával mi kerül az asztalra, ugyanis a hízásért gyakran felelős az esti falatozás. A diétás ételek vacsorára azonban kellemesen telítenek, ellátják szervezetünket a szükséges vitaminokkal és ásványi anyagokkal, ugyanakkor a bélrendszert is áttisztítják rostjaiknak köszönhetően – megakadályozva ezzel a puffadást.


Posting your comment...

Szólj hozzá


E-mail értesítés, ha válasz érkezik

http://www.eu2004.hu/wp-content/themes/press